Kizlar bu sabah 37+5 te suyum geldi ve hemen hastaneye geldim sezeryana alındım. Normalde çok panikli bi insanım en ufak şeyde paniklerim ona rağmen ben spinall yaptıysam sizde yapabilirsiniz cok rahat 😄 şaka bi yana yaptıkları iğneyi hissetmiyorsunuz zaten daha sonra uyuşukluk geliyor ve yapılan işlemi anlıyorsunuz fakat dokuntu olarak sonta takılırken çıkarken hissetmiyorsunuz uyuşuk olduğunuzdan 5 dk da çocuğu aldılar. Ameliyat esnasında baş ağrısı ve mide bulantısı yaşadım ama kesinlikle abartılacak bi durumu yok. Hemen bebegim oldu zatenn kadife gibi dokusu mis gibide kokusu var 💙 5 saat sonra uyusuklugum gecti yürümeye başladım dikiş yerlerim acidi biraz fakat yürüdükçe çekti. Yarin çıkıyoruz insallah sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim baya detayli anlatmak istedim korkmayın sonu çok guzel😉😍