Ilayda1 benim de var hem de 10 seneden fazla canım normal gebe kaldım ama dusuk oldu şeker hastasıyım ona bağlıyoruz şekerim çok kötüydü benim de kötüydü adet düzeni falan hic yok insallah sen de ben de yaşarız bu duyguyu tez zamanda hic ümitsiz olma 🥰birbirimizin haberlerini duyalım insallah