32 haftalığım gündüz sknti yok ama her gece sık sık idrara çıkıyorum lavaboya gidince de tam oturamiyorum oturunca kasiklarim ağrıyor uyku haram diyebilirim sürekli karnım sertlesiyor Ve asgya indiğini hissediyorum karnımın ve rahim bölgesinde sürekli hareket hissediyorum 🥺🥺 bebeğin aşağıda olduğunu nasl anlayablrm yani doğumum yakinmidir 😶😶🤷🏼