Kızlar özür dileyerek soruyorum normalde adetim 3
Günü benm azalırdı hatta öylede oldu fakat birqz önce lavaboya gittm çok özür dlerm ama kabız olmştum zorlaynca benden 2 kere parça düştü ve ondan sonra çok aşırı olmaya başladı kanamam acaba normalmi böyle olan oldumuki… Sabah ped taktm aksam hijjen acısından çıkarttm cok olmamış bile ama biraz önce taktım 1 saat olmadan üstüm bile batmıştı okdr çok oldu ve parça gelmeye başladı