Kızlar 27+4 deyiz dün doktoruma söyledim bu şekilde sürekli bı baskı hissettigimi ama baktık oğlumun kafası gogus altında bacaklarda kasiklara doğru büyük ihtimal hareket ettikçe de baskı yapıyor minik yaramazim ama insan bir korkuyor acaba sancı mi giriyor şöyle mi boyle mi diyee sizde de aynı şey oldu muuu ☺️