Kızlar merak ettıgım bısey var. Bakıyorum buradakı cocuk tedavisi olan kısılerin postlarına doktorlarınız folık asıt progestron bu tarz ilaclar verıyor. Ama benım doktorum mesela sadece klomen yazıyor gıt kullan şu şu gunler gel dıyor . Klomenle hamıle kalamayınca merional dıye iğne verdı sadece. Sizce bu durum normal mi? Hafıf pcos var bende her ay adet oluyorum vede yumurtam klomenle faln buyuyor?