Merhaba sevgili anneler, forumda çok görüyorum yeni doğum yapanları ya da ikinciye hamile olanları. Biz de heyecanla ve belirsizlikle o mucize anı bekliyoruz. Doğum konusunda tecrübeli olanlar bizi bu konuda aydınlatabilirler mi acaba? Normal doğum yapanlar hepimizin merak ettiği gibi çok mu ağrılı bir işlem, doğum anınızın geldiğini nasıl anladınız bu durum nasıl bir his? Sezeryan doğum yapanlar ne gibi avantaj ya da dezavanjlarınız oldu? Diğer doğum şekillerini seçenler aynı şekilde tecrübeleriniz neler? Yanınızda kesin bu bulunsun çok işime yaradı dediğiniz şeyler neler? Sonraki süreç nasıl? Bizler o kadar merak ediyoruz ki bu yollardan geçenler bizi de aydınlatırsa çok güzel olur. 😊