Biranneadayiiii cok tesekkür ederim, valla kendimi hic kistlamiyorum canim ne cekerse yiyorum😅ve utanarak sölüyorum tatli, cikolata seker cok yiyorum😓ama tatliya as eriyorum ve dayanamiyorum😭Allahtan sekerim yinede iyi cikti. Ama sunuda belirfmek isterim bence genetik faktör önemli. Ben ilk hamileligimde hic tatli yemedim, o zamanlar kizima hamileydim ve tatli istegim tamamen kesilmisti. Hep eksi seyler, bol eksi meyveler yemistim ve yinede kizim önden gidiyodu.
ama merak ettiyseniz yinede söliyim neler yiyorum.. söle düsünüyorumda:
her sabah mutlaka haslanmis yumurta yerim(cok severim o yüzden), salcali ekmekgi cok yerim sabahlari, kasar peynirinide severim. Hmm ara ögün hep tatli tatlinin ardina meyve (genelde karpuz) yerim, burda muzu cok önerirler ama ben kendim hic yemem sevmiyorum. Onun disinda normal yemek yiyorum, findik fistik da severim.
yüz kilo olmadigima sasiyorum🙈😅roman yazdim kusura bakmayin, inshallah isinize yarar ve gönlünüzce olsun, ama kilo aslinda o kadarda mühim degil saglikli olsunlarda inshallah❤️🥰