Asyamira anladım şuan nssıl iyimi
depsizoo Çok şükür biraz minik bir bebek ama sağlığı gayet yerinde 🥰🙏
Asyamira aman sağlığı yerinde olsunda minnak olsun nolcek
Asyamira Amin inşallah 💕
Asyamira hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı başımıza 🙏
Yasemin-bircan0 çok teşekkür ederim, Allah razı olsun darısı bekleyen herkese inşallah , 🙏😍
depsizoo aynen öyle en önemlisi o zaten 🥰🙏
depsizoo iyi akşamlar canım
Asyamira açılman falan varmı?
14_aytekin Açılma yoktu zaten sezaryen istiyordum
14_aytekin bilmiyorumki 😁
Asyamira @depsizoo bu kızceme yazmıştım ben yanlışlıkla sana yazmışım🤦♀️