Babyboymom Nihlem cnm ben giriyorum çokta güzel oluyor çünkü Dalyan’da yaşıyorum 😅 deniz aşağıda olduğundan girmemek imkansız. Doktorda sakıncası yok demişti hatta faydalı bile
Naz-naz13 Ben girdim canım bayada açıldım hiç bir sorun yaşamadım çok şükür 🙏 bu hafta da girmeyi düşünüyorum doğurmazsam 😊