Okaradeniz Arkadaslar merhaba Deniz sezoni acildi.Hamileler olarak denizde hangi urunleri kullaniuorsunuz.Bronzlastirici ve gunes yaglari vs serbestmi?
Deletedmom18 Okaradeniz bak şimdi sabah sabah kardeşim hamilesin cilt ne kadar hassas biliyor musun? Ya söyledikleri kremler cildini tahriş ederse bence direk doktora danışmalısın mağdur olma derim
deletedmom6295 Okaradeniz cilt lekelerine en açık olduğumuz dönemdeyiz bu yüzden sadece gebelikte kullanılabilen güneş koruyucularını kullanmamız gerekiyor. güneşe öğlen ikiden önce çıkılmaması tavsiye ediliyor. Hamilelik lekeleri kalıcı olabiliyor
1987gokce Okaradeniz yüksek faktörlü güneş kremi kullan canım. Güneşte çok kalma ama yüzme en güzel spor.
Glitter Okaradeniz brn solante kullandim ama yuzerken cildimde pek durmadi ki ustunde suya dayanikli yaziyor. Yine de bronzlastim. Vichy, nuxe, bioderma gibi urunleri oneririm. Ama yine de uzun sure suda kalinca bronzlasiyorsun, ben deli gibi yuzdum 😂
Okaradeniz Deletedmom18 haklisin canim halihazirds gitmis olan ve urun kullanan arkadaslar varsa sorayim dedim doktorum solenta onerior ama belki kendi doktoru farkli seyler soleyenler baska tavsiye verenler vardir die sormak istedim
Irmakgcgn Deletedmom18 kesinlikle katiliyorum size ben kimseye sormadim gelisii guzel bi gunes koruyucu kullandim yuzum mahfoldu simdi toparlamaya calisiyorum resmen yandi ya. Bi tuhaf oldu. Hafif bi iz kaldi gecsin diye ugrasiyorum simdi. Kesinlikle guneslenmemek lazim ben hic guneslenmedim.ama yinede oldu.
TospikAnne Okaradeniz doktorun seni takip ettiği işin o sana uygun olanı zaten söyler canım. Kesinlikle dışına çıkma. Yoksa piyasasa her rafta güneş kremi var zibille 😂 tabi bu konuda yine en güvenilir yer eczaneler. Biraz fazla para bayarsın ama o bayacağın para sonradan seni büyük bir estetik klinik bakım merkezlerine ödeyeceğin paradan kurtarır. O cildi düzeltmek için tonlarca para harcamaktan iyisir yani
busraaozann avene çocuklar için olan 50+ güneş kremi kullanıyorum ben. göz altlarımda bile kullanabiliyorum lekelenme başladı çünkü. ama tabiki doktoruna sormalısın mümkünse dermatoloji. her krem herkese uygun olmuyo. solante kullanmıştım kalıp gibi durdu ve yüzüm çok terlediğinden hiç bi faydası olmadı mesela aktı gitti
Deletedmom18 Irmakgcgn ya işte bunu söylüyorum ben bayanlara geçmiş olsun çok bir daha sürmeyin yüzünüze birşey
Gozdenur Yuzume biodermal 50+ kullaniyorum. Cok iyi koruyor. Vucuda fark etmio sadece en az 30 faktor olmasi onemli. Gunesleneceksen bence ilk yarim saat koruyucuzsuz guneslen. Hatta gobeginde bebis ordan alir d vitamini. Ben hergun 20 dk yatiyorum gunes altinda eksigimi gidermek icin. D vitamin eksikligi yuzunden bebislerde sarilik oluyormus.