Marymery49 tomografideki radyasyon miktarı diğer görüntüleme yöntemlerine kıyasla çok fazla olmakla birlikte, dediğim gibi bu ışınların direkt olarak embriyo/fetüs ile etkileşime girmesi gerekmektedir. Yani bebeğe ulaşmayan ışınlar sizin vücudunuzdan geçse de (örneğin sadece beynin dokunuzdan geçse) bebeği etkilemez. İnşallah bu şekilde olmuştur. Doktorlar bu ışınların (saçılmalarla vs) bebeğe de ulaştıklarını düşünerek olumsuz yorum yapıyorlardır fakat doz miktarı, doz dağılımı, bebeğe ulaşıp ulaşmadığı gibi durumlar risk açısından etkili olacaktır.
Umarım sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🌸🙏🏻