Merhaba kızlar 5 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Doğum öncesi hem heyecanlı hem de korkuyordum. Doğum esnasında sürekli uyudum bebeğimin doğum anını bile hayal olarak hatırlıyorum doğumdan çıkıp odaya geldikten bir kaç saat sonra dikiş yerlerinde yanmalar hissettim. İlk ayağa kalkış yürüme yatağa geri yatma bunlar biraz zor oluyor normal olarak insanı zorluyor. İlk 3 gün otur kalkarken yana dönerken bu böyle devam etti şuan öyle değil o yüzden bir kaç gün ağrı sızıya sabredince geçiyor. Şuan minik prensesime bakınca unuttum o ilk günün acısını 💞 ama şuan başka bir sıkıntım var ilk gün bebeğim memeyi tam kavrayamadı tutsun diye meme ucunu ağzına itmekten tahriş oldu pompa almıştım yanlış kullanım sonucu sütüm gelmedi sarılık korkusuna mama aldık biberonla mama verdik. 3. Gün pompayı yanlış kullandığımızı farkettik. Sütüm şimdi var ama bebeğim emmek istemiyor günde 10 kere besleniyorsa 1 ya da 2 sinde beni ya alıyor ya almıyor mecbur sağıp veriyorum biberona alıştı diyorlar psikolojik olarak bu durum beni çökertti çünkü pompa başından kalkıp bebeğimle tam olarak ilgilenemediğimi düşünüyorum. 3. günün gecesinde iki koluma eklem ağrısı gibi ağrı çöktü ne olduğunu anlamadım gece bir ara uyuyup uyandığımda mememin 2 tarafı da sertleşmiş haldeydi alev alev yanıyordu içime içime vurdu alevi meğer meme yeteri kadar boşaltılmazsa sertleşip anneye rahatsızlık verirmiş size tavsiyem sütünüz varsa dikkat edin birikmesine izin vermeyin şuan bebeğim meme reddinde bulunduğu için pompa başından kalkamıyorum yoksa doluyor ağırlaşıyor sertlik yapıyor nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum dua edin bebeğim beni emsin çünkü o düzenli emerse bu durum düzelir diye düşünüyorum ya da bu kadar olmaz 😔