Şükür 6. Ayı devirdik ama çatı, karın, kuruk sokumu, kasık, bel heryerim ağrıyo. Yürüyüş yapmak istiyorum ama ağrılarım artıyo acaba biraz zrolamak da fayda mı var ? Daha iki üç ay çünkü şimdi böyleyse sonra ne olur. Kontrollerde gayet normal bi sıkıntımız yok. Ben mi abartıyorum bu ağrı işini herkesin var mı bu kadar ağrısı?🥺😁