01_prenses Adana şehir hastanesi mi, yoksa marsa mi, hangisinde doğum yapmamı önerirsiniz, sizce hangisi daha iyi bilgi verirmisinz?
Babyahu 01_prenses randevu alabilirseniz balcalıda Mete sucu ve prof. Selim büyükkurt var 😊 ama randevu alabilmek baya sıkıntı balcalıyı istemezseniz kesinlikle şehir hastanesi
Ays0 01_prenses Adana’da oturuyorum açıkçası yeni yerleştim buraya sayılır o yüzden çok bilgim yok ama bir kez marsaya acil için gittim rezaletti. Görümcem de 2 sene önce şehir hastanesi’nde doğum yaptı o aşırı memnundu özele gitmemiş olsam belki şehir hastanesine gidebilirdim ama biraz şans işi devlet o yüzden bir şey de diyemiyorum
Linam6868 01_prenses Ben ilk doğumumu marsa da yaptım yapmanızi tercih etmem 2. Doğumumu şehir Hastanesin de yapacaktım özel de doğum yaptım eltim sehir hastaneside yaptı memnun kalmış güzeldi diyor
01_prenses Mizgin2020 evime daha yakın olduğu için her zman marsa da kontrollerimi yaptım doğuma 30 gün kaldı eşim de şehir hastanesi daha iyi diyor o yüzden size de danışmak istedim
swdysnakbrk Babyahu merhaba benim doktorum bu doktorlardan randevu alıp detaylı ultrason yaptırmamı istedi kendi muayenelerinde mi yapıyorlar ücret biliyor musunuz
Mizgin2020 01_prenses doktor önerim yok ama marsa da eltim birkere doğum yaptı birdaha asla yapmam diyor
nirvana95 01_prenses şehir hastanesinden memnun kalmayan sadece bir kişi duydum onun dışında herkes çok memnun ama işte acilden giriş yapıyorsunuz ve o an kim varsa o müdahale de bulunuyor doktor seçme lüksü yok maalesef
01_prenses Ays0 maalesef özele gidecek durumum yk o yüzden devlette yapacam doğumu, ama şans işi gibi geliyor bana bazen özele giden memnun kalmayan da var
nirvana95 Ays0 bende 3 sene önce falan bekarken gitmiştim marsaya şuan Van’da yaşıyorum emin olun marsaya dua edersiniz 😂😂😂 burda özele gitmek adanada devlete gitmek gibi bir şey inanın belki o zamanki şansımdı marsada muayene tahlil sonuç falan çok güzel halletmiştim ama marsayı bile gözlerim çok aradı burda hastane işi rezalet. Ama tabi doğum tamamiyle şans işi özelde olsa devlette olsa ikisinde de biz doğuracağız 😅
Ays0 01_prenses tabii ki her yerde bir dengesiz çıkması muhtemel. Şehir hastanesi daha iyi diye duydum bence oraya bir sans verebilirsin. Umarım iyi insanlara denk gelirsin
01_prenses Ays0 umarım inşallah 🙂 ilk doğumun olacak o yüzden tedirginim biraz inşalah her şey güzel olur
01_prenses nirvana95 aynen ya gerçekten şans çünkü bazı kişiler şu doktor çok iyi diyor gidiyoruz gittiğimizde pişman oluyoruz ama bazende bizim beğendiğimiz doktorları başkaları beğenmiyor doktorların o anki psikolojisine bağlı galiba
Ays0 nirvana95 gelen gideni mumla aratır deyimi tam olmus desene 😂 ben Ankara’da yaşıyordum Ankaralıyım normalde ve buraya taşındığım zaman hamile olduğumu bilmiyordum. Daha önce yaşadığım şehirde de kadın hastalıkları vs gibi durumlarda özele gidiyordum tek telefonla ulaşabildiğim bir doktorum vardı ve çok rahattım. Buraya taşındım hiç bir yeri bilmiyorum, pandemi var ve hamile olduğumu öğrendim. En yakın özele gittim ama özel gibi değil bakma burası da devlet gibi sırası kalabalığı vs ama bir tık daha ilgili. Bir gece acil için marsaya gittim bana mı denk geldi bilmiyorum ama resmen tımarhaneye düştüm sandım 😏
1a111 nirvana95 o kadar haklısın ki bende eşim Van’da polis burda yaşıyorum adananın gözünü Sevim özel hastane bile iyi değil en iyi seçenek klinik oda her muayene 300 TL alıyor bende doğuma Adana’ya gidecem inşallah algomete 😊
Ays0 01_prenses benim de ilk doğumum 10 gün sonra sezaryenla doğacak kızım ama gerçekten şans hastane ortamı o yüzden hiç stres olma. Ailem sağlıkcı ortopedi bölümünden emekliler ve çocukluğum hastane ortamında geçti hiç ummadığın doktorun harika işler başardığına da denk geldim prof bir doktorun sırf kafa yormamak için baştan attığına da o yüzden hiç belli olmaz bakarsın harika bir doğum süreci geçirir iyi ki dersin. Ki umarım da öyle olur 🤗