36 haftaligim bi hafta geriden geliyor dedi suan bebegim 2580 gram 48 cm dun dogum sancilarim cikti nst agrim var bugunde yureyemiyorum kraplar basladi benim gibi olan varmi dogum yapan kuveze girdim bebeginiz 9 kadsr beklese kuveze gitmez.dedi doktorum ama beklicem gibi degil dayanamiyorum sezeryan olucam 3 gebegim 2 sinde yasamadim doktor sanci devam ederse bekleme gel dedi Ben korkuma gitmiyorum kuvez girer diye sali nst istedi tekrardan