Kbraevaa Çok suratsız bi doktora denk geldiğim için daha erken belli olmaz cevabını aldım anlayan arkadaşlar bakabilir mi https://www.hizliresim.com/3ihnw8t
poyrazinannesi3547 Kbraevaa Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin inşAllah sanki kıza benziyor ama emin değilim
poyrazinannesi3547 Kbraevaa devlet hastanesiyse söylemiyorlar ben 16 haftalıkken bile devlet söylemedi özelde 12+5 te öğrendim birde sanırım kızlar daha geç gösterir diyorlar
Kbraevaa Kusciviltisi çoğu kişi evet erken öğrenmiş ben bir türlü öğrenemedim ya erken daha dedi doğuma 1 ay kala söyleyecek galiba 😀
Kusciviltisi Kbraevaa hatta 13 haftalıktı tam kesin olsjn diye de vajinal baktı bi daha da değişmedi 😂 başka doktora görün çok merak ediyorsan 💓💓
Burcuburcum Ben tam 12 haftalıkken öğrendim Doktorum kız dedi. Ense kalınlığından bile anlıyorlarmis aslında. Umarım sende en kısa zamanda öğrenirsin
milayerli Bana kız gibi geldi. 2 gebeliğimi de 11.haftada net öğrendim değişmemişti. Devlette söylemiyorlar bir de kız gibi gördüyse hiç demiyorlar 15-16.haftaya kadar
Kbraevaa milayerli özele gidiyorum aslında acil olarak gittim yalandan karnım ağrıyor dedim öğreniriz belki diye pek umursamadı daha erken belli olmaz dedi 😀😒
poyrazinannesi3547 Kbraevaa Kesinlikle öyle merak ediyoruz Allahın izniyle sağlıklı olsunlar tüm bebişler 😊🤲🏻💙🌸