Kızlar 2 gündür halsizim hafiften ateşim çıkıp iniyo ayağa kalktıkça da bazen başım dönüyo dün parol içtim iyi geldi ama şu an yine aynıyım serum taktırsam tehlikeli mi bebişe bi zararı olur mu ? Hastaneler oturduğum yere uzak eşimde bugün geç gelicekmiş polikliniğe gidebilirim en yakın