27+2 ikizlere hamileyim zaten 40 haftalık gibi oldum dışarıdan bakınca da neyse benimde öyle yürürken agrım çok oluyor 2 adım atıp duruyorum yavaş yavaş yürüyorum ama çıkacaklar gibi sanki sonra oturunca bacaklarımı falan kapatamıyorum. Dün kontrolüm vardı rahim ağzı 33mm dedi birinin kafası aşağıda olduğu icin o baskı yapıyormuş