yagizinannesii Ben ucuz emzik tutma kızmına katılmıyorum şahsen çünkü benim oğlum da ilk de avent ultra air i almadı biraz deneyince aldı sonuçta sürekli çocuğun ağzında olacak olan bişiy kaliteli olması lazım kızım içinde şimdiden Philips avent ultra air 0-6 ve 6- 18 stok yaptım bence emzik önemli