poyrazinannesi3547 Rica etsem anlayanlar yardımcı olabilir mi ?https://resimyukle.io/r/wBE613GkgE 17 haftalık hamileyim smear testi yaptrdm geçen hafta
Mom3834 poyrazinannesi3547 sanırım iltihap var, cok büyük bir sorun yok gibi duruyor. Muhtemelen antibiyotik tedavisine başlarsınız
poyrazinannesi3547 Mom3834 idrar yolunda enfeksiyon çıktı onun için ilaç kullanıyorum ama bu sonuç yeni çıktı başka iltihap mi acaba yoksa