Öncelik 3 aylık bir anneyim happy Kids kimse cevab vermiyor buradaki anneler daha aktif diye buradaki tecrübeli annelere sorum var
Emzirirken 2 ay regl gördüm ve emzirdiğim için cezerette kullandım sonra bebeğim Red yaptı ve artık emmiyor Diana diye hap aldım çünkü cezerette çok pahalı sorum şu normalde doktorum cezerette hiç bırakmadan kullan dedi ama şuan emdirmiyorum yani bu aldığım hapı adetin 3. Gün kullanıp 21 gün boyunda kullanıp 7 gün Bırakıcak mıyım nasıl kullanıcam bilgisi olan varmı?