Gerçekten berbat birsey ben de doktoruma sormuştum ilk 3 ay ve son 3 ay önermedi ortada ki 3 ay da yaptırabilirsin dedi. Yaptıracağım yine de ne olur ne olmaz diye hamilelikte diş benim imtihanım oldu. Tuzlu gargara yapıyorum fircaliyorum karanfil koyup yatiyorum süt içmeye çalışıyorum. Bi de mecbur kaldım 3 kez parol içtim hamileyken parol kullanabiliyorsn sadece.