svdmm16 Suyum geldi sadece 2 cm açıklığım varmış dua eder misinİz ayetel kürsi istiyorum 🤲 Allah razı olsun şimdiden
Minnakkurabiyeveannesi27 svdmm16 ayy kuzum sağlıkla kucağına la inşallah ne olur sende bana dua et ilk bebeğimi kaybettim şimdi 5+3 hamileyim bende sağlıkla kucağıma alayım
42-AySe-07 svdmm16 Allah kolaylık versin bir avazda kurtarsın inşallah 🤲 sağlıkla gelsin kuzucuk 🤗 sen de dualarında bizleri unutma 😍
miniksevdamm svdmm16 Allah bir avazda kurtarsın inşallah okudum sağ Salim bebeğini alırsın kucağına 😍
svdmm16 Prenses21 eğiduralde yaptırdım onu yapınca sancıyı hissetmiyorsun hele doğum anında hiçbirşey hissetmedim 4 ıkınmaya çıktı
heyecanli1anne svdmm16 Allah yar ve yardımcınız olsun , çok güzel ve kolay bir doğum olsun insallah 🤗🌸