Kızlar iki gün önce 13 tü değerim bugün 6′ya düşmüş iki kanı farklı yerlerde verdim ama yükselseydi değerim zaten bu kadar düşük çıkmazdı değil mi? Hala kanamam da yok. Pıhtılaşmadan dolayı kan sulandırıcı kullanıyordum kimyasal olduğumu düşündüğüm içinde bugünki iğneyi vurmadım. Bu değer bir daha yükselmez değil mi ? Bilen var mı ? İğneyi kullanmalı mıyım yinede ben ?