Habe2210 benim iki dikişim vardı evet ilk bir hafta otururken biraz acı duydum. Ama hep ilk hafta batikonla temizledim sonra kurutmayla kuruttum sonra kantaron yağı sürdüm kuruttum ben her duş ve WC sonrası yaptım. 1 hafta sonunda ağrı, acı kalmadı o zamanlar bende çok araştırdım çok baktım internetten, forumlardan ama sonra hijyen, temizlik ve oranın kuru tutulması çok önemli olduğu için her işlem sorması hep kuruttum. 1 hafta sonra doktor kontrolünde doktorum hem şaşırdı hem tebrik etti. Ben ilk defa bu kadar temiz güzel dikiş gördüm ben yapmasam dikişli olduğuna inanmicam demişti. Ha bu arada et parçası gibi bir şey gelmesi normal biraz ödem oluyormuş doktorum öyle söylemişti ama tam anlamıyla 15, 20 gün içersinde hiç bir şey kalmamıştı.