melekVzeynepE Oykum_06 ohh çok şükür hemen atlatır inşallah, yarın kavuşursunuz, bende doğum yapabilirim de 36+2i olcam yarın
kubratskya_ Oykum_06 kilosu haftasına göre güzelmiş.. ❣️ Rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah gözünüz aydın canım benim ❣️
Oykum_06 kubratskya_ teşekkür ederim amin inşallah bol bol su tüketmemi söylediler. En az 3Lt yakın içmem gerekiyomuş