Bussratozaan Kuzlar bugun kontrolüm vardı nts ye girdim herhangi bişi cıkmadı cocuk genelde hareketsizdi uyuyordu sanırım. Kilosu içinde doktor 2870 dedi geç döllenme dolayısıyla 35+6 suanlık sizce normalmi kilosu ? 38 de çatı muaynesi dedi
Kdk Bussratozaan 34+5te 2800dü doktorum kilosu bir hafta önden gidiyor dedi. Sizinki tam olması gereken kiloda haftasıyla uyumlu.
ekekek Bussratozaan bende 35+6 haftalığım benimde bugün kontrolüm vardı benimde bebiş 2882 gram çıktı 😍😍
ekekek Bussratozaan doktor ikisine uyumlu dedi tercihi sana bırakıyorum dedi. Çatı muayenesini olduktan sonra karar vericem artık
dondurmalibebegim Benim 35+6 da cuma günü kontrolüm vardı doktor 2500 dedi. Zayıf diyodu zaten başından beri sen zayıfsın bebeğinde sana göre normal kiloda diyo bakalım kaç kilo doğucak. 🤷🏻♀️