Tusami Gecen ay ayni dönemde ovulasyon yakalamistik. Dusuk haftalarimiz da ayni o yuzden takip etmistim seni. Ikimiz de regl olduk. Ben gec yumurtladigim icin yeni girdim ovulasyon gunlerine.
Düşükten sonraki ilk reglden önce anlatsam inanmazsin ama öyle göğüs agrisi, öyle akintilar, kasik batmalari yasadim ki. Dedim ya kocaman hiphizli gelisen bir bebek var mahfetti beni ya da kist. Ama hic bir sey yokmus. 4 denememde sadece birinden umutsuzdum. Hatta not bile almisim bu ay fos bisiy hissetmiyorum diye. Ama o ay hamileydim. Hic ama hic bir belirti icin hamilelik var ya da yok diyemyorum artik. Cunku vucudum sanki beni hayal kirikligina suruklemek icin hareket ediyor. Şuan adetim gecikse o derece inanmicam. Tahlil vermeden inanmam, kesesini haftasiyla uyumlu görmeden de kendimi kaptirmam artik. Hakkimizda hayirlisi