Gamzegokcee büyük bi imtihan . Öyle zor ki ama bunu bebeğime yüklenen bi yük olarak görmüyorum cünkü o bebeğin olmasına vesile olan yaradan bilmiyor muydu engelli olacağını . Biz haşa yaradandan daha mı cok biliyoruz diyorum kendimce eğer bana böyle bi emanet verdi ise rabbim ona gözüm gibi bakmaktan elimden geleni sonuna kadar yapmaktan başka bi şey gelmez elimden . Herkese saygım sonsuz sadece içimin cızlamasını durduramadıgım için yazdım hanımefendiye inşallah yaşadıkları sadece bi sıkıntı olarak gelip geçicidir sağlıkla kavuşurlar yavrularına