heyecanli1anne Kızlar başına gelen var mı, ben ilk kez yaşıyorum, pul pul kıpkırmızı oldu, biraz da kaşınıyor. Yaşayan, doktora görünen var mı ne öneriyor doktor
Rserin heyecanli1anne ya benimde öyleydi şimdi siyah leke gibi oldu galiba benim doğum lekem oraya attı
Prenses21 heyecanli1anne pisik kremi kullan kuru tutmaya calis sık sık ılık suyun altina gir ama soguk suya yakin olsun ılık dedigim bnde oyleyim yaz hamileligi cok zormus
Sena1208 Havalar çok sıcak olduğu için pişik oluyordur. Kuru tutmaya çalışın göğüs aranızı yani pamuklu ufak bir bez koyabilirsiniz. Pişik kremide iyi gelir.
heyecanli1anne Sena1208 Evet sıcaklardan, ben kendimi ilk kez boyle terlerken görüyorum yaz hamileliği zormuş 😊 bezi denedim ama fayda göremedim, pişik kremi deniyim sağolun
02112017 Ya benimde var ama bacağımın arkası baya kızarmış afedersin popomda aynı şekil kabarcık olmuş neyse hiç anlamadım kaşınmıyor da
heyecanli1anne Rserin Hadi ya 🤔 benim ilk küçük kızardı sık sık da duşa giriyorum, geçer diye düşündüm gittikçe yayıldı rahatsız etmeye başladı
Rserin heyecanli1anne kaç haftalıksınız benim 17 haftada çıktı şuan 20 yaz siyah benek benek hani yüzde olur ya öyle valla ben de yüzümde çıkmasında orda çıksın diye sevindim😌
heyecanli1anne Rserin son cümlenize güldüm bi 😁☺ 35+3 teyim. Pazartesi bi pişik kremi bakacağım artık sanırım sizin farklı bisi
heyecanli1anne 02112017 Fazla aramız yokmuş. 2.gebelik benim, oğlum da baya hareketli onun peşine kosturmaktan ter durmuyor ☺ sizin ilk gebeliginiz mi
02112017 heyecanli1anne evet ilk gebeliğim sıcaklar fena bunaltıyor beni de sizin işiniz çocukla daha zor Allahım sağ saglım kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
heyecanli1anne Prenses21 Pişik kremi hariç dediklerinizi her gün yapıyorum, fayda göremedim malesef. Pişik kremi de hangi marka alsam ne önerirsiniz. Size de geçmiş olsun, allah yardımcımız olsun zor gercekten