Kuzlar bugun kontrolüm vardı nts ye girdim herhangi bişi cıkmadı cocuk genelde hareketsizdi uyuyordu sanırım. Kilosu içinde doktor 2870 dedi geç döllenme dolayısıyla 35+0 suanlık ama son adete göre 35+6 sizce normalmi kilosu ? 38 de çatı muaynesi dedi