Seda0651 Garajhome sayfasından oda takımı alan var mı acaba nasıl geldi ? Biraz fiyatları uygun bir sorun çıkar mı diye karar veremedim . Yardımcı olursanız çok sevinirim
HurremSultan Seda0651 bende melina takımını aldım şuanda matkabın kargodan gelmesini bekliyorum kurulum için. Gelince cekip atarim inşallah
Cansuu1706 Seda0651 var alma kac kere sorun yasadim kargoyla cozuldu ama pisman oldum urunler surekli kirik geldi ilgilendiler ama cok ugrastirdilar
Seda0651 Kayraa42 varsa resim paylaşabilir misiniz acaba . Çok teşekkür ederim .bende melinda modeli beğendim gerçekten baya hoş
Seda0651 Kayraa42 kurulumu nasıl oldu peki . Eksik parça geldi diyen var , malzemeler uymuyor diyenler var
HurremSultan Kayraa42 googleye hızlı resim yaz 4 yada 5. Sirada rüzgar güllü link çıkıyo oraya girip yüklüyosun sonra kopyalayip buraya yapistiriyosun
Seda0651 HurremSultan inşallah istediğiniz gibi gelir. Bende o modeli beğendim gerçekten . Bekliyorum o halde
HurremSultan Seda0651 yok yanlis yazdim galiba urunum geldi sadece kurulumu bekliyoruz. Matkap yok evimizde o kargoda😄
HurremSultan Seda0651 [url=https://resimyukle.link/i/49GROe][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/49GROe.jpg[/img][/url] böyle şuanda büyük bi heyecanla bekliyorum valla
HurremSultan Seda0651 evet eşimle halledicez insallah. Aslında ustayla konustuk 200 tlye yapicakti ama sonra esim matkap alalım o paraya hem evdede bulunur dedi bende kabul ettim. Yapamassak eger yine ustaya vericez artık
HurremSultan Cansuu1706 satıcı sikinti çıkan parcalari degistiricegini söylediği için bekliyoruz. Bi kac gunede kurarız zaten