Selam kızlar
22 haftalık hamileyim dün tetanoz aşısı oldum. Dün birşeyim yoktu ama bugün bende kol ağrısı dışında aşırı halsizlik sıcak basma boğaz ağrısı falan oldu. Yan etki olabilir mi. Bi yandan aşıdan mı diyorum bi yandan Allah korusun korona mı yada üşüttüm ondan mı bilemedim 🤷♀️