Mom726272 Minelll41 malesef canım rahat 2 ay sürüyo yani en azından benim öyleydi haziran da doğum yaptım sonraki 2 ay tabi yazdı ama sürekli terliyodum ama sonra geçti şükür şimdi 2. Ye hamileyim gene terliyorum 🤦🏻♀️
Yavrucuk07 Minelll41 geçmiyor cnm, emzirdikçe de iyice bunalıyor insan ,devamlı su icesi geliyor, içtikçe de terliyorsun