Kızlar herseyi adetime göre ayarlamıştık normalde ayın 8/9 gibi adetim olcaktı ama bugün pembe su gibi akıntım oldu. Ikındıkca geliyor kasıklarımdada hafif agrı var. Tutunma kanaması olabilir mi ? Tutunma değilse adete dönerse tampon kullancam ama korkuyorum. Ayrıca tutunma kanaması diyelim ki yinede tampon kullansam sorun olur mu? Hiç böyle olmazdım ya. İki aydır adetim ⅔ gün önce olmaya başladı. Bu sefer 7 gün önce demek nedir ? Hemde yarın tatile gidecekken. Moralim çok bozuldu 😒