Ozgrrr Kızlar Bn yayladaym sağlık ocağı 7 agustosta randevu verdi gebelik kontrolü için 1.ne yapıyorlar 2.öne alabilir miyim çünkü sıcakta yanmak istemiyorum da. 3.de sabah mı gitmem gerek
Hilal-95 Ozgrrr kan tahlılımidrar tahlılı boy kilo tansıyon bakılıyor bide eğer varsa kalp dinleme cihazı kalbı dinliyor sorular soruyolar kan uyuşmazlığı felan varmı diye takibinde kalıyolar
Deletedmom_33 Ozgrrr Saat 10 olmadan gidin kan ve idrar testi yapıyorlar. Kilo bakıyor. Başka bişey yaptırmamıştim ben. Şimdi 2. Kontrole 9 ağustosta çağırdı tekrar kan idrar bakalım diye
Tubis2021 Ozgrrr kan ve idrara bakıyorlar kilona bakıyorlar el doğpleri ile kalp atışını dinliyor kullandığım ilaçları sormuşlardı ekstra bana bir de tetenoz aşısı yapmışlardı ilk çağırdıklarında
Pembepanterr Ozgrrr Düzenli gittiğiniz bir doktorunuz varsa aylık kontorllerinizdeki değerleri sağlık ocağını arayıp hemşirenize telefondan not ettirebilirsiniz gitmenize gerek kalmaz
Asyaayaz1 Kan ve idrar tahlili yapıyorlar değerlerinize her Ay bakılır sabah aç karnına gidiliyor tahliller için o sonuçlarıda her ay doktorunuza veriyorsunuz genelde bu şekildedir
Alone Ozgrrr benim sağlık ocağım ne arar ne sorar😂hiç bişey de yapmıyorlar bi 21. Haftamda aradılar tetanoz aşısı için başka da yok
Seda_nrr Ozgrrr kan tahlili ve idrar tahlili yapıyorlar haftanız geldiyse tetonoz alışı yapıyorlar tansiyon ölçümü bebeğin kalbini dinliyorlar ve sabah aç karnına gitmeniz lazım kan tahlili içim
Blueedreamssx Ozgrrr Ya bende 20+6 gebeyim ama beni hiç aramasılar kontrol için geçen sadece aşı için arafılar o kadar
Prenses21 Ozgrrr sabah gtmen gerk kan aliyolar bebegin kalp sesini dinliyolr kucuk makinayla sonra kilonu tartiyolr doktoruna gosteriyosun sonuclrini
Ozgrrr Prenses21 acaba yayladki sağlık ocağına gitsem aynı işlem yapar mı acaba adanaya gidince sonuç alır doktoruma giderdim