GulsahAydin Kızlar selamm ilk defa burda başlık açıyorum😅 25. Haftama geldim bir türlü kız ismi bulamıyorum içime sinen bişey olmadı henüz😢 Beğendiğiniz veya koymak İstediğiniz isimleri paylaşabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim herkese🙏🌼
gamzosgamzos GulsahAydin 19 aylık kızım ismi Ecrin Dua 😍 bir daha kızım olursa Derin Şûra koyacağım fikir olsun ☺️
GulsahAydin Sulee_ Nil ismi benimde aklımda fakat bir türlü yanına bi isim koyamadım😊 çok güzel ismi sağlıkla gelsin inşallah💞
GulsahAydin HurremSultan çook güzel isim gerçekten Ayşe ismine bayılıyorum fakat çevremdeki herkes koydu😢 sağlıkla gelsin miniğiniz inşallah💗
Bynkelebek GulsahAydin Aysima Zehra Defne Hüma Tuana Sena Simra liya Elizagül Asel Hayrulnisa Almira Nursima Eslem Asel hafsa Arnisa İkra Kumru lina Erva Zeynep ela 😂Biraz uzun olmuş olabilir bu isimler anlamları güzel olanlar ben arastirarak bulmuştum fikir olsun💕🥰
HurremSultan GulsahAydin kayınvalidemin ismi Ayşe. Surpriz olucak onada. Isimli hastane çıkışımız geldiğinde öğrenicek inşallah umarım sevinir💕 Hepimiz sag salim kavusalim yavrularımıza inşallah
hunilianne HurremSultan ne güzel bir sürpriz😍 benim de kayınvalidemin adı Ayşe kızımın adını Ayşe Hüma koyduk çok mutlu oldu doğana kadar söylememiştik biz de 😊
Minik_kalplim_ GulsahAydin bn 33.haftamdayım hala bulamadım 😂 Aklımdakiler ; duru sare açelya dolunay hadi sende bana fikrini söyle 😂
GulsahAydin Minik_kalplim_ benimde aklımda Alya Nil Zeynep Hüma Beril Beren Bunlar var bir türlü oturtamıyorum kafamda😅