Melek3 Kasimin ilk haftalrinda tahmini doğumum nasıl giydirmeliyim /? Marasta yaşıyorum kışlık tarzı mi yazlık tarzımı ne almalıyım ne yapmalıyım bir fikir verir misiniz çevremde hiç Kasım’da falan doğan çocuk gormedm onun için tecrübem.fikrm yok
Minignannesi Melek3 bende maraşta yaşadım eşim oralı kısın pek soğuk olmaz genelde yağmur olur bende kasımda doğum yapıcam inşallah bence çok kışlık kalın değil de normal mevsimlik şeyler alın soğuk bir sehir değil Bi kaç kalın şeyler de alın bebekler doğar doğmaz çok üşüyormuş 🥰
zehranurr Melek3 kendinizden bir kat fazla giydirmelisiniz. Atlet+Sweat varsa üstünüzde zıbın+Üst+hırka gibi mesela
Hilal-95 Melek3 bende uzun kısa sıfır felan aldım kilotlu çorap aldım enazından soğuk olursa içine giydiririm diye bide yelek felan örüyolar ama genelde zıbınlar uzun kollu aldım hep
zynp45 Benim kasımın ikinci haftası.Manisada yaşıyorum hep kışlık aldım.Uzun kollu zıbınları fazla aldım.
Melek3 zynp45 tahminen 15 Kasım gibi 🤱 bakalım artk almaya başlayacağım ve nasıl alsam kararsızlığı var di
Melek3 Minignannesi işte onun kararsızlığı oldu bende normalde Kasım soğuk olur ama burda pek soğuk olmuyor gibi ama her sene birbirini tutmuyor ya çok soğuk ya ılık ılık olursa aldım kışlıklarla terleyip hasta olma ihtimali yüksek oluyor bakalım artk mevsimlik alicam
Melek3 zehranurr ben yaz kış sürekli mevsimlik giyerm pek üşümem bana kalırsa ben çok çocuğu basirarak büyütme taraftarı değilim
Melek3 Hilal-95 aynen uzun kollu tarzı mevsimlik şeyler alicam o zmn yine soğuk gibi falan olursa da yelek falan alirm 🤷
bahtnurr1 @Melek3 nasipse benim de kasımda inşallah 🥰 ben hep kışlık almayı düşünüyorum Çorum’dan Ardahan’a geçeceğim ama yinede bebekleri bir tık daha kalın giydirin diyorlar
Melek3 bahtnurr1 inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🥰 ben mevsimlik tarzı giydiririm ya ev içinde fazla basirmak bana pek doğru gelmiyor sonra en hafif bir sogukda hasta oluyorlar ayaklarini sıcak tutup üzerine soğuk gibi olursa bir yelek gecirirrm yeter diye düşünüyorum