Annecik_2021 Kızlar 1 saat oldu Doğum yapalı şuan hastane odasındayım ama karnıma sancı giriyor sertleşiyor msj yapıyorum öyle geçiyor ama msj yapmayı bıraktığım gibi tekrar başlıyor nasıl ve ne zaman geçecek bu ilk doğumun da da vardı ama bu kadar değil😭
Pinar-nehir Annecik_2021 çok kötüü o ağlıyordum sancıdam eczaneden hemen rezene aldırım içtim kestii hemen içmelisin
Emsare Rahim toplanıyor normal özellikle bebek emerken olur. Ne kadar sık emzirirseniz de o kadar çabuk rahim toplar ve ağrılar geçer
Annecik_2021 Emsare bende neden hep bebeğimi kucağıma aldığım da daha çok sancı oluyor diyorum evet doğru emzirirken daha çok oluyor nefes dahi alamıyorum
Annecik_2021 Pinar-nehir gerçekten mi bu saate bulamam ama yarın koşarak gönderirim birisini alsın gerçekten rahatsız edici nefesimi kesiyor😭