Jsnsjudhd ben de 38+0da normal dogum yaptim. Hic cati muayenesi olmadim, adet sancilari gibi bi sancim vardi nst ye baglandim duzenli çıktılar. Sonra ebe açıklığa bakalim dedi. Ilk kez o zaman muayene olmuş oldum. Ilk oldugunu soyledim cok nazik davrandi. Doktorlar artik cati uygunluguna bakmiyor eger plasentanin rahim agzini kapamasi gibi, onceden gecirilmis operasyon gibi normal doguma engel bisey yoksa normal denenmeli, cati tahmin edemeyecegim kadar açılabiliyor demisti doktorum. Hakikaten de oyle oldu :) akışına bırak o salak muayenenin hic bir anlami yok kadinlari bosuna sezeryana yonlendiren bir uygulama,doktorun iyi yapıyor