mommyM Melikinannesi merhaba benim lokositim 45 cikti cok su icme me ragmen sifirlayamiyorum lokosiyi napmam gerekiyor acaba
Ozge_yamac Melikinannesi merhaba yazınızı gördüm benim lökosit değerim 12 yassı epitel 18.3 bu değerde ilaç mı kullanmam lazım