Allah kısmet ederse normal Doğum istiyorum 37.haftadayım sancım çıkmadı çıkmaması normal olabilir fakat bir anda korkuya kapıldım ya 40 a kadar hiç sancım olmazsa diye sizlerin nasıl bu haftalarda acaba böyle mi gider hiç çıkmaz mı 😓sancı olmadan açılma olabilir mi tecrübeli anneler yardım edin