-Mathilda- valla çok erken ama bugün sırt üstü yattığımda saniyelik sanki karnımda bi şey kaydı gibi oldu. Hiç böyle bi şey hissetmemiştim. Ablam ebe ona sordum normal artık hissedebilirsin dedi. 14+2 yiz❤️ Ama bi daha uzun süre olacağını sanmıyorum. Mesela en çok sağ tarafıma toplanıyor sırt üstü yatınca sağ tarafım semsert sol tarafım yumuşacık oluyor. Eşime bile gösterdim evet burası daha sert diyor. Zaten ağrı oluyor hemen biliyorum oraya toplandığını. 🤷😅