Bu sabah kalktım hemen burnum aktı hatta kanıyo sandım ilk. Burnum böyle akmaya devam etti şeffaf şekilde . Öğlen iyicem tıkandım ağzımdan nefes alabiliyorum. Gözlerimden yaşlar alıyor. Boğazım ve kulağım kaşınıyorsanki bide. Grip mi oldum klima mı çarptı korona mı oldum 🥵 SİZCE?
Akşama böyle devam edersem acile giderim