Ayliss1 ben 6 gün önce doğum yaptım.Hemşireye verileceklerin içine al üst takim zıbın,çıtcıtlı badi,eldiven,şapka,penye battaniye,bez,birde çorap koymustum hepsini kullanmışlar birtek eldivenle çorabı kullanmamişlar.Ben kendim giydirdim.Ama her hastane bir olmaz canım sen bu saydıklarımı koy yeterli oluyor