Pinar124
Merhaba 37+6 hamileyim şu an hastane odasından yazıyorum grip olmuştum bu gün ateşim çıkınca acile geldik ntsye bağladılar bebeğimin kalp atışları 208 lere kadar çıktı sancım da cikti ama açılmam yok ateşten kaynaklandığını söylediler. Sabah 6da tekrar bakıcaklar ntsde çok korkuyorum bebeğime bisey olmasından ☹☹