midekoruyucu birçok seye şifa gerçekten. Ben oğlum sünnet olduktan sonra kullanmıştım çok cabuk iyileştirme özelliği var. Bu sefer kendimde de kullanacağım. Bende dedim asla doğurmam birdaha diye. Şuan 2 yasında oğlum, kızımı bekliyoruz . Onları hatırlıyorum ama oğlumun yalnız olup sıkıldığını gördükçe iyi oldu diyorum. Kendinizi hazırlamanız gerek tabiki ikinci cocuk fikrine. Birde bu sene olmasa seneye olacaktı kardeş şart yaş farkıda çok açılmasın diye düşündük, Rabbim veriyor dermanını. 🌼