Nur_banu1 10+2 hamıleyım belımde ve kasıklarımda agrı oluyo doktor sadece parol verdı acıl de sızce endıselencek bı durum var mı yardımcı olurmusunuz
H-M1602 Nur_banu1 merhaba aşırı bir sancı ağrı değilse korkma ,10 haftalıkken bende sancidan gitmiştim acile ,korkmuştum,kanama olmadığı sürece korkma dediler
Sali3 Nur_banu1 Rahimin genişlemesi sebebiyle ağrı normal demişti doktorum bana bende çok fazla sancılanıyodum. 12. Haftadan sonra magnezyuma başladık düzenli kullanınca hafiflemişti. Kanama olmadığı sürece sıkıntı yok ama belki enfeksiyon olabilir kontrole gittiğinde bi doktoruna sor yine de