Firu123 Bende tansiyon düşüklüğü yaşadım ilk aylarda. Aynı senin gibi baş dönmesi, terleme vb. hepsi oldu. Çok şükür 3.aydan sonra geçti. Doktorum sade maden suyu tavsiye etti. İçeriğindeki sodyum bana diğer minarellerde bebeğime iyi geldi. Her gün bir tane mutlaka içiyordum. Tansiyonunu yükseltmek için sakın tuza yüklenme. Çok zararlı hem bebek hemde senin için.